Bestyrelsesmøde 5/3 2013

Referat af Bestyrelsesmøde d. 5-3 2013

1. 1.Referat fra sidst.
  2. 2.Gymnastik, Åse er kommet godt i gang med børnehave holdet i VH, men kan ikke være med næste år. Pensionist holdet bliver først til den nye sæson, prøvede at starte op nu, men mangler opbakning.
  3. 3.Camp i Frankrig, Hanne sender det til Claus, som lægger det på hjemmesiden.
  4. 4.Halfest. Der er planlagt et nyt halbal i april måned. Snakke med Nr. Broby om lån af Hal når der skal bygges.
  5. 5.(H)egnsfest, de er ikke noget nyt endnu.
  6. 6.Håndbold, der er planer om et nyt møde og har i dag, drøftet vores holdning til det fremtidige samarbejde.
  7. 7.Lenny er startet løbe holdet op igen. Der er kommet nye løbere til.
  8. 8.Mad klubben BIF´n, der er stadig god tilslutning.
  9. 9.Motionscenteret kan godt bruge en instruktør til seniorerne om formiddagen.
  10. 10.Spinning. Klaus I Nielsen er kommet tilbage og Steffen er færdig med sin instruktør uddannelse.
  11. 11.Hal ombygning, der er nedsat nogle udvalg, men vi venter på nærmere informationer.
  12. 12.JVB, samarbejdet, foreningen tjente ca. 10.000 kr og vi takker for den fornemme indsats.
  13. 13.Ideer til nye aktiviteter, vi er åbne for nye tiltag og vil gerne have nogle til at tage gymnastik og andre hold.
  14. 14.Dato for næste møde, onsdag d.17-4 i Brobyværk hallen

Tak for et godt møde