Hit Fit Dance instruktør- er det noget for dig ?

Kære forening, danseskole og instruktører.

Der fremsendes hermed en invitation (se vedhæftede billede) til vores kommende -kursus i Aarhus d. 28 maj.

Kender du ikke til Hit Fit Dance konceptet så denne video, der er både Hit Fit, Hit Fit Light og Hit Fit Teens: https://www.youtube.com/watch?v=rr5I2g3ZLSE

Mere end 200 personer fordelt i hele landet har allerede uddannet sig til Hit Fit Dance instruktører, og her på Let’s Dance har vi næsten 400 personer, der hver uge går til Hit Fit Dance.

Har du lyst også til at blive Hit Fit Dance instruktør, eller kender du måske en person, danseskole eller forening, hvor instruktørkurset kunne have interesse, så send gerne invitationen videre til rette modtager.

En Hit Fit time er forbrændende, underholdende og alle kan være med. Som uddannet instruktør får man en komplet pakkeløsning (min. 22 færdige danse, reklamemateriale, musikliste, medlemskab af facebook gruppe mm.) så man med det samme er klar til at starte sit helt eget Hit Fit Dance hold. Bliv en del af dansefællesskabet, Danmarks nye nye dansedille og skab din helt egen dansesucces.

Har du spørgsmål står vi til rådighed og skulle dette have vakt din nysgerrighed så kan du læse meget om konceptet og kommende kurser på: www.hitfitdance.com

Tusind tak for din tid.

Fortsat rigtig god dag.