Bestyrelsesmøde 31/5 2012

Referat af bestyrelses møde d 31.5 2012-05-31

1. 1.Tilstede er Per Svanegaard, Klaus I Nielsen, Lenny Pedersen, Hanne Duus og Claus Smith.
  2. 2.Godkendelse af referat opfølgning af generalforsamling.
  3. 3.Økonomi og budget for næste år. Norman har forelagt et overblik over indtægter og udgifter som vi har haft de foregående år, samt denne sæson. Der er også lavet et udkast til et samlet budget.
  4. 4.Efterårsprogram (5672) og åbent hus d 1.9 2012. Der bliver hold et møde i arbejdsgruppen, der står bag initiativet åbent hus i hallen. Der er deadline til 5672 d.
  5. 5.Badminton VH, Niels fratræder som administrator og (Gert Kallehauge) overtager?
  6. 6.Boksning, Hanne og Klaus snakker med parret med boksningen om lokaler på skolen.
  7. 7.Hanne, Per og Klaus tager et møde med Frode omkring brug af X-Huset.
  8. 8.Halfest /hegsnfest
  9. 9.3 halvleg deadline midt juli, hjemmesiden der er emner der skal fjernes.
  10. 10.Lenny, skaffer en tavle til løbefolket.
  11. 11.Mad klubben har jubilæum i år
  12. 12.Motionscenteret og løb, Klaus og Lenny sørger for T-shirts med tryk til instruktører, de skal være sorte med orange skrift. (Per skaffer str.)              Der arbejdes på at skaffe midler til cirkeltrænings udstyr til vores nye motionscenter.
  13. 13.Spinding, Finn Bojel og Per Svanegaard, aftaler med FC Broby om leje af lokaler for resten af året / sæsonen
  14. 14.Hal projektet er gået videre til næste stadie som arbejder med koordineringen.
  15. 15.Diverse, vi fortsætter med vores små udvalg og arbejder videre på den måde. Der blev stillet forslag om at få nogle unge til at engagere sig i foreningen.
  16. 16.Næste møde bliver d.18 juni kl.16.30 i hallen.