Bestyrelsesmøde 12/12 2011

Referat af bestyrelses møde d.12.12.11

Mødet er holdt hos Hanne Duus kl. 17.00 til 21.30

Dagsorden udsendt d. 6. Dec.

  1. 1.Tilstede er Normann, Lenny, Hanne, Per, Klaus og Claus
  2. 2.Referatet fra d.14.11 er godkendt, med en lille tilføjelse af Norman.
  3. 3.Opfølgning af mødet med udvalg, mødet gik godt og der kom nogle gode ideer frem og gode råd til bestyrelsen.
  4. 4.Vi regner med at uddanne en crosstræner og starte et hold op i Broby if regi.
  5. 5.Badminton, der er ikke noget fra udvalget.(mangler holdliste)
  6. 6.Generelt mangler vi holdlister fra vores aktiviteter.
  7. 7.Per sørger for betalings sedler , Volley, ryghold og gymnastik klarer Hanne.
  8. 8.Gymnastik afslutning håber at få Viborg gymnastik højskole til at lave en opvisning og Nr Broby gymnastikforening også kommer og viser deres hold. Hanne undersøger nærmere.
  9. 9.Salsa, vi undersøger om der er interesse for et hold, Hanne finder ud af mere med Jely.
  10. 10.Hegnsfest og Halballer, der bliver ca 16.000kr. til deling mellem X-huset og Broby if. X-Huset får regnskabet. Per afleverer det.
  11. 11.Hjemme siden, intet lige pt.
  12. 12.Håndbold, dameholdene bliver lagt sammen med Allested efter nytår.
  13. 13.Løb, Lenny arbejder på at få flere med på hans ture. Han arbejder med en folder. Der er også sat gang i forberedelserne til motionsløbet til (H)egnsfesten.
  14. 14.Spinning, der er blevet lavet om på nogle hold. Der er også startet et morgenhold med spinning.
  15. 15.Mad klub, kører godt og der er god opbakning til den. De glæder sig til at kunne bruge skolekøkkenet igen engang efter nytår.
  16. 16.Motions centeret, der kommer stadig flere medlemmer til og Martin er lige blevet uddannet som instruktør og vi glæder os til at bruge ham.
  17. 17.Hallen, mangler byggetilladelse og de har fået tilsendt tilbud fra håndværkere, vi glæder os.
  18. 18.Faaborg Midtfyns Kommune, Per har fået en ny kode til fritids portalen.
  19. 19.Ture i tiden, der var ca. 50 fremmødte og næste tur bliver i Brobyværk.
  20. 20.Reklameskilte i hallen, det ser fornuftigt ud og der er solgt reklamepladser til de pladser i hallen, men der er plads til flere. Fordeling af penge tager formændene sig af.
  21. 21.Lodder, de kan sælges indtil d.24.12.11 og de giver penge til foreningen. Foreningen får 8.50 kr. pr. solgt lod og delodder der ikke bliver solgt kan returneres uden beregning.
  22. 22.Workshop for sammen arbejde mellem unge og erfarne instruktører. Vi arbejder på at lave et ungdomsudvalg, selve workshoppen havde været en succes.
  23. 23.Næste møde bliver den 16.01.12 i hallen, Hanne giver Ole besked.
  24. 24.Punkter til næste møde skal være sendt til Hanne 14 dage før mødet.