Bestyrelsesmøde 16/5 2011

Bestyrelses møde d.16/5 2011

1. Orientering af Inge Svejdal om arbejdet i Broby if, og baggrunden for dannelsen af Broby if og historien bag  de 3 foreninger der blev lagt sammen.

2. Fordeling af poster og udvalg.

. Motions Center, Per og Lenny

Gymnastik og Zumba, Hanne og Klaus

Badminton, Per

Spinning, Klaus og( Per)

Madklubber, Hanne

Halfest, Per og Claus

Ture i tiden, Ole og Hanne

Løb, Lenny

Håndbold , Claus og Per

(H)egnsfest, Klaus og  Claus

3. Nye fotos taget og skal gives videre til Ole W og lægges op på siden.

4. Time plan for hallen, venter vi med til næste møde.

5. Gymnastik, der skal laves nyt udvalg, findes instruktører og sørges for lokaler. MANGLER INSTRUKTØRER

Vi prøver at starte Idræt for sjov op igen.

Spinning, sørger Klaus og Per for puls anlæg og leje af lokaler og snakker med FC Broby om de vil have noget med i vores folder.

Motions centeret, mangler vi at få det sidste ryddet op og flyttet på plads.

Bokse træning, Klaus finder ud af hvad det kommer til at koste og deslige.

Løb, der skal til at betales for løbetræning og laves et udvalg. Kommer til at koste 100kr og Lenny arbejder  på at få en instruktør mere.

Per og Claus tager kontakt til Thomas omkring håndbold og udvalg.

Zumba, starter efter skole ferien igen.

Badminton kører videre,

Deadline for det nye program er den 11/6 2011 og der skal vi bruge billeder af instruktører og trænerer til folderen.  Der vil måske laves en flyer eller lille folder der kommer ud når sæsonen lige er startet

Hjemme siden skal tømmes for gamle aktiviteter og lign. Norman og Lenny og Klaus skal oprettes  til siden.

6. Blandet og mangt og meget. Hal byggeri, OK-kort, (H)egnsfest, skilte i og ved hallen, nyt til 3.Halvleg,byggeudvalg ture i siden og evt.  Venter vi med til næste bestyrelses møde.

7. Holder et møde omkring folder d.7/6 2011

8. Næste møde bestyrelses møde d.20/6 2011 kl 17.00 i X-Huset.

9. Vi holder en dag hvor man kan blive tilmeldt halbooking og de aktiviteter vi kører.

10. VI SKAL HAVE ET BILLED AF ALLE TRÆNERE OG INSTRUKTØRER INDEN DEN 7/6 2011 TIL FOLDEREN.