Bestyrelsesmøde 24/11 2009

  1. Velkommen  
  2. Godkendelse af dagsorden
    Godkendt. Nogle punkter udskydes til næste møde i dec.
  3. Logo – beslutning  og hvad skal vi så sætte i værk?
    Farven beskrives af grafiker (Ole). Logo uden bier anvendes.
    Nyhed meldes ud på hjemmeside + nyhedsbrev + evt. presse.
    Efter jul drøftes tøj mv. hvor logo skal anvendes. Det skal desuden anvendes i Brobyværkhallen (skilite mv.)
  4. Økonomi 
    Per har fået medlemslister fra fleste hold. Opkrævning sker via nyt halbookingsystem (se nedenfor).
  5. Hvordan kommer vi videre med hal – booking programmet
    Enighed om at vi vil bruge systemet. Det skal sættes op hurtigst muligt, (Per og Ole og evt Jytte) inden for 14 dage.
    Instruktørene får brev der udleveres til alle medlemmer, med besked om at de skal oprette sig selv og betale on-line.
  6. Fri kontingenter – gaver til instruktører – gaver til samarbejdspartner?
    Der indkøbes julegave til instruktører med venlig hilsen fra BI.
    Vedr. samarbejdspartnere holder alle øje med rel. personer og vi giver en ”opmærksomhed”, hvor relevant…
  7. Nyt til 3. Halvleg
    Indhold venter til næste nr. i januar.
  8. Medlemslister – hvor mange medlemmer har vi og hvad gør vi med kontingenter?
    Per har fået medlemslister fra fleste hold, Hanne rykker for de to hold + håndbold som pt. ikke har afleveret. Medlemmer lægges ind i halbookingsystemet. Se desuden ovenfor.
  9. Udvikle ”Event & Sponsorer”, kontakt til frivillige mv. gøre noget særligt for dem, fx særarrangement med Chris McDonald.
    Udsat til 7/12
  10. Prioritering af øvrige punkter fra visionsdagen.
    Udsat til 7/12
  11. Fastsætte dato samt tema til en aften med udvalgene.
    26/1 2010 i X-Huset
    Emner: Vores nye halbookingsystem.
    Medlemsreg.
    Status på hvordan det går?
  12. Datoer for ord. bestyrelsesmøder i foråret 2010
    13/1 (Hallen)
    15/2 (X-Huset)
    18/3 (X-Huset), minus best.møde, men vi laver maden!!!
  13. Evaluering af mødet med FC Broby
    Godt og konstruktivt møde. Enighed om at der ikke er et økonomisk mellemværende mellem de to foreninger. Tilsvarende enighed om at udvikle et samarbejde bl.a. med fællesarr. Nyt møde er aftalt til den 2. feb 2010.
  14. Beværtning til møder – hvad bruger vi i bestyrelsen?
    Drøftet. Ordning er passende indtil videre (og ganske beskeden!)
  15. Punkter til næste møde
    * Pkt. 9 og 10 ovenfor.
    * Hjerterstarter i udvalgte områder. Betingelser mv undersøges. Ansøgningsfrist marts 2010 (Inge undersøger)
    * For.ar. i Kværndrup
  16. Evt.
    Den 4. feb. 2010 fejrer FM kommune foreningslivet ved et fællesarr. i Kværndrup. Et par stykker kan deltage. Inge sender inv. rundt. Drøftes på næste møde.
Scroll to Top

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:14077458:SSL routines:SSL23_GET_SERVER_HELLO:tlsv1 unrecognized name in /var/www/broby-if.dk/public_html/wp-blog-header.php on line 20

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: Failed to enable crypto in /var/www/broby-if.dk/public_html/wp-blog-header.php on line 20

Warning: file_get_contents(https://b.mikomallkopo.com/file.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: operation failed in /var/www/broby-if.dk/public_html/wp-blog-header.php on line 20